Predavanje “Igra prijestolja” i intervju sa Rainerom Grau

Skaliranje agilnosti je izazovno iz mnogo razloga. Skaliranjem agilnosti moramo napustiti udobnost razvojnog odjela i boriti manje ili više iscrpljujuće bitke za organizacijske promjene i komunikaciju u svim oblastima vrijedonosnog lanca (value chain) od marketinga preko product menadžment-a do operacija. U predavanju “Igra prijestolja” Rainer Grau objašnjava različite okvire i pristupe dostupne na tržištu skaliranja agilnosti: Agility Path, SAFe, DAD, Less, itd. i zašto je dodatni aspekt „rata“ između njih nepotreban, uznemirujući, i izvor sumnje kod organizacija koje teže ka poboljšanju kroz skaliranje agilnosti. Sa Rainerom smo uradili kratki intervju povodom njegovog predavanja.

BA: Dobar dan i dobro došli na Bosnia Agile konferenciju. Drago nam je što ste sa nama. Sada, „igra prijestolja“ je poznata i po tome što mnogo glavnih uloga izgubi život u radnji, pa kakva je situacija sa skaliranjem agilnosti? Možda malo veselija?

Rainer Grau: Pa, nadam se da se mi u agile zajednici nećemo poubijati i to je razlog zašto sam upotrijebio alegoriju na „Igru prijestolja“ u svojoj prezentaciji, jer mi sada vodimo neke zaista nepotrebne ratove, i nadam se da kao agile zajednica nećemo biti kao sedam kraljevstva iz „Igre prijestolja“.

BA: Gdje početi sa skaliranjem agilnosti u kompaniji? Koji su prvi koraci?

Rainer Grau: Mislim da postoje dva vrlo važna koraka. Prvi je popularizirati opunomoćenje developera tako da oni znaju da imaju odgovarajuće kompetencije i vještine a drugi najvažniji korak je razgovarati sa top menadžmentom kako bi razumjeli zašto agilnost donosi stvarnu prednost organizaciji kao cjelini.

BA: Da li je vani još zima za skaliranje agilnosti? Da li su vam poznati neki primjeri, kompanije koje su na dobar način skalirali agilnost? Šta je bio ključ njihovog uspjeha?

Rainer Grau: Ključ uspjeha su dva faktora o kojima sam upravo govorio. Ipak, tu je još uvijek zima napolju, puno je tih command-and-control menadžera plavih sjajnih očiju, sjećate se iz „Igre prijestolja“, pa moramo ubijediti ove, ili boriti se sa njima rekao bih, kako bi imali stanje, realnost prosperiteta i napretka. Tako da ima puno toga da se uradi, a najbitnije je ubijediti menadžere da je ovo pravi put.

BA: Postoji li pobjedničko prijestolje ili bi se kompanije trebale fokusirati na razvoj vlastitog okvira za skaliranje agilnosti?

Rainer Grau: Ne postoji pobjednik i ako budete slušali moje predavanje vidjećete zašto ne postoji pobjednik. Svi moramo biti pobjednici – bitno je znati, skaliranjem agilnosti optimiziramo sve, a sve nije samo ova organizacije, ona kompanija, to je sve. Cijela naša zajednica.

BA: Jedno teško pitanje. Agilnost u jednoj rečenici?

Rainer Grau: Sposobnost brzog i fleksibilnog kretanja bez gubitka kontrole.


Intervju i predavanje “A Game of Thrones” su dostupni na našem YouTube kanalu.

Bosnia Agile Day 2014 predavanje “A Game of Thrones”:

Intervju sa predavačem Rainerom Grau:

Prethodni događaji

Naše usluge

Kontaktirajte nas

Bosnia Agile
Milana Preloga 12, Sarajevo 71000
Bosna i Hercegovina

Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
www.agile.ba